2 september 2009

Underbar överaskning!

Eller är det en överaskning om man har bett om att få bli översakad? Sak samma, visst är bilderna super härliga?? Det är synd om alla er andra som inte har Malin till kusin, för bättre sådan kan man inte önska sig... Fast det hade inte skadat om hon hade haft vett till att flytta lite närmare Umeå! =D



















Nu spirar insperationen för att själv lära mig hur man kan göra liknande saker. Har försökt ett antal gånger att förstå mig på photoshop men misslyckats fatalt varje gång. Så nu efterlyser jag en coach, finns det någon av mina vänner (som bor bor i Umeå med omnejd) som tycker sig kunna lite om photoshop och skulle vilja ägna mig en liten stund och visa lite finesser och fiffigheter. Skulle bli mega tacksam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar