6 september 2009

Copycat

Eftersom jag sitter här utan något vettigt att skriva tänkte jag länka till någon som sannerligen alltid har det. Läs HÄR och klicka på länken hon har till Youtube och förundras över kärlekens makt över hatet. Finner inga ord själv, det är bara så GRYMT häftigt och jag känner DJUP beundran för den som kan visa alla en sådan stor kärlek, oavsett om den är någon som gjort dig så mycket ont.

Hm.. förlåt mig Clara, kopierade visst nästan hela ditt inlägg, bara med andra ord... Ska försöka låta bli det i framtiden! ;)

Ps. Du som mot all förmodan inte hittat hennes blogg och följer den slaviskt, gå genast dit och läs, läs, läs och bli glad! För du lär knappast hitta någon annan bloggarinna som är en sån ordkonstnär, och som har allt i en salig och alldeles lagom blandning av lättsamhet och djup, insida och utsida.
Du kommer att älska den och henne.
Det är ett löfte!

1 kommentar:

  1. TACK fina fina Sara. Du är en sådan härlig glädjespridare. Är glad att jag fått lära känna dig

    kram

    SvaraRadera