8 september 2009

TV-kändisar!



Eller jaa...., kan hända att tv-kändis var en lätt överdrift från min sida, men min kör Snowflake Singers (världens bästa kör för övrigt!) var på tv för två dagar sedan :D Vi uppträdde på VIP galan i Umeå (VIP = Very Important Person, en välgörenhetsgala för hemlösa) och på inslaget på västerbottensnytt var vi med på en liiiten snutt. Med "vi" menar jag egentligen "de" för jag var inte med där eftersom jag var på hemgruppsuppstart i Tvärålund.

Nyfiken på klippet? Gå in HÄR och spola ca 2 min in i programmet så ser ni några fantastiskt vackra tjejer med färggranna boor (hm, hur skriver man boa i plural?? Hjälp, någon?).

Kan dessutom medela att ni alla borde boka in den 5 december i era almanackor för då kommer den här fantastiska kören hålla en julkonsert på Sagateatern i Umeå. Ni kommer INTE att vilja missa den!! Återkommer med mer info innan vi släpper de HÖGT eftertraktade biljetterna!! :)

(Bilden är från när vi var på nordiska mästerskapen i Barbershop i Västerås i våras)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar