5 september 2009

Du behöver inte läsa det här, det står ändå ingenting


En nyckelpiga härörande från Hållö som gästade vår fikaväska.

Min tupplur tidigare gjorde under och för en gångs skull sov jag inte för länge utan jag är trött nu igen så det lär inte bli speciellt svårt att somna senare.
Jag kan glädja er som, tillsynes förgäves väntat på att det ska bli ett riktigt Smögeninlägg med alla bilder, att jag har fått hjälp av Andreas nu att få fram korten jag tagit med videokameran. Har velat vänta ut dem så jag kan visa allt på samma gång. Så nu ska det bli av, men att ladda in så många bilder tar sin lilla stund men innom någon eller ett par dar ska jag nog våga lova att ni ska få ta del av det UNDERBARA Smögen.

Vilket meningslöst inlägg det här blev, bara innehållslöst babbel, jag ber allra ödmjukast om ursäkt! Och med anledning av det ska jag skona er från fler menlösa ord och avrundar. Nu närmast väntar en djupdykning i min spännande bok (Orkestergraven av Unni Lindell) innan jag ska sjunka in i djup och ytterst välkomnad sömn.

Med önskan om en godnatt

/ Eder babblande och svamlande bloggerska (som lovar bot och bättring)

1 kommentar:

  1. Inga inlägg här är oläsbara ;)
    Vi sitter i soffan under ett täcke och dricker lite kaffe =)
    Blev ÅTTA timmar på Ikea igår, de du...
    Kramar!!

    SvaraRadera