25 september 2009

Favoriter

Jag har gått igenom alla våra bilder på datorn idag och tänkte visa några favvobilder i en salig röra. Men de väcker många och härliga minnen....


Första julen


Puttig och söt som socker


Jag är INTE bebissjuk, men kan faktiskt sakna magen lite...


Utanför torpet


Ljuva sommar


Älskade farsgubben


Den lyckligaste och stoltaste modern ni kan tänka er


Som ler och långhalm

Strax innan vi for in till BB, om jag nu saknar magen så saknar jag inte värkarna i alla fall =)


Goa vänner


Magisk vårkväll vid högakusten


Gose Zenta


Blandade känslor...en underbar dag på stranden och hundarna hade superkul. Men det slutade med akutfärd till veterinären med Felix för att hans ögon var så fulla av sand att det blev ett sår på hornhinnan. HU så hemskt det var!


Som sagt, innan hade vovvarna hur kul som helst!


Vackraste Majsan


En tålmodig tjej som lät mamma spöka ut henne så att det skulle bli fina julkort att skicka


Hemfärd från BB, kan inte fatta att hon varit så pytteliten


Kladdfia! =)


Sommar sommar sommaaar *sjunger*


Tagits när jag var på besök hos systeryster i Göteborg


No komments!


En kväll vid Kvarnen utanför Vindeln

En salig röra som sagt och nu sitter jag här och är alldeles nostalgisk. Borde slita mig från datorn nu och vända mot sängen för imorgon väntar en lång dag.
Godnatt kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar