15 september 2009

En förtydling och klargörning



Det har kommit till min kännedom att det finns dem som inte förstod den UPPENBARA ironin i mitt tidigare inlägg om Jonathan, så om det mot förmodan (tyckte själv att det var ganska solklart) nu skulle finnas ytterligare fler som inte hängde med alls kan jag meddela att det var ren och skär humor. Bara en storasyster som tycker om att retas och vara lite elak mot sin lillebror (det är väl ändå en storasysters rättighet?? =))

Min bror är (trots en stor uppfinnesrikedom och galna idéer vissa dagar) vid MYCKET god hälsa, så väl fysisk som psykisk. Faktiskt hade han dessutom god användning av träningen med grodfötterna och snorkeln, för just nu använder han dessa i medelhavets klaraste vatten utanför Korsikas kust... =)

Så nu vet ni!

Makalöst stilig och en högt älskad lillebror och morbror.

Finast och bäst i världen faktiskt!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du hade på Joppe! Det nyaste har jag inte sett förut.

    Kram

    mamma och pappa

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det ett fantastiskt kort på en riktig snygging! Kortet är ärligt stulet av en av Joppes vänner på Facebook, minns inte vilken just nu...

    Många kramar

    SvaraRadera
  3. En storasyster har MÅNGA rättigheter gent emot sina småsyskon ;)
    Kramar tjockisen alias trötter!

    SvaraRadera