27 september 2009

Lyckan är en dag på loppis...

STOR dag idag, Maja har stått själv utan stöd! Hon stod brevid mig och "hjälpte" mig tömma diskmaskinen när jag helt plötsligt ser att hon står upp i flera sekunder utan att hon håller sig i. Hon tittade lite skeptiskt på mig när jag började hurra och applodera henne, underade nog vad det tog åt mig... =)

Sen har vi varit på Nolias storloppis idag och gjort flera kalasbra fynd. Vad sägs om ett par vind/regnbyxor nästan i nyskick för 30kr? Eller en hink med plastklossar i olika färger och former till Maja (som hon vart helförtjust i!) för den stoora summan 20kr och ett par böcker av Camilla Läckberg för 15kr st. Finns inget som är så tillfredställande som att köpa saker man behöver till ynkliga priser! :D

Efter att Andreas varit så snäll och låtit mig strosa omkring så länge jag ville på nolia utan att klaga en enda gång tyckte jag att han förtjänade en tur på golfbanan. Och medans han roade sig där roade jag, Maja och Felix oss tillsammans med Anette och Casper på en långpromenad. Är nyss hemkommen och måste försöka få något i magen för strax går bilen bot Ersmark för stämrep. Hoppas innerligt att jag får en energipåfyllnad när jag börjar sjunga för just nu känner jag mig mer redo för sängen... Men det går inte för sig för jag MÅSTE öva på de nya sångerna, dessutom brukar vi ha väldigt trevligt när vi träffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar