3 maj 2009

Maja gästbloggar

Som ni sett i ett tidigare inlägg som min mamma skrivit, har jag fått en hoppgunga. Missupfatta mig inte nu, jag är jätte glad att de (äntligen! :)) köpte mig en och att stå och hoppa är min stora hobby. Och ja, det gick att hoppa i den men den är ju så galet stor! Jag får den ända upp till hakan och ärmhålen sitter så högt upp att armarna står rätt ut.
Tack och lov så har min super snälla kompis Milly sett min misär och tillsammans med sin mamma köpt mig en mycket bättre gunga!! =D De kom hit med den igår kväll när jag var lite trött men idag har jag invigt den på riktigt och jag ÄLSKAR den!! Vilken frihet att kunna röra sig som man vill och att kunna använda armarna!

TACK snälla för att ni kom till min räddning!


Vilken passform, sitter som ett smäck! Och så snygg färg dessutom =)


Wow, i den här kan man ju böja sig fram och se sina egna fötter, spännande värre...


Att hoppa kräver sin koncentration, det är faktiskt inte så lätt som det ser ut.

Visst syns det hur nöjd jag är?? Det här var grejer det! Tack åter igen hela familjen Sundholm!

4 kommentarer:

  1. Varsågod gullunge, kul att du gillar den!

    SvaraRadera
  2. Hej på er däruppe i norr!

    Äntligen är ordningen återställd och jag får lite att läsa varje dag. Vilken jättefin gunga! Passar perfekt till en söt tjej. Dina andra inlägg var också så roliga att läsa och att titta på bilderna också, för den delen.

    Men vart tog skönsången vägen? och bilden när hon myser med nallen? Jag har inget sådant på min dator i alla fall.

    Imorgon har jag fullt ös hela dagen, både med arbetet och hemma. Joppe och jag ska till Skövde och bl a titta om vi kan hitta en studentkostym till honom. Jag vet redan vad jag ska ta på mig, som tur är. Fyndklänningen som jag hade när Hanna tog studenten. Den är så snygg så jag kan inte låta bli att använda den en student till.

    Har fyndat en underbar kuvertväska på loppis i Askersund. Perfekt till min bröllopssvid. Den är i lammnappa med silverfärg. Gjord kanske på 50-talet eller 60-talet i Vetlanda med en söt lapp om "Edert goda val av väska som kommer att passa Edert behov för många år". Det blir finaste väskan på hela bröllopet. Gissa vad jag gav för den? 40 spänn!

    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Mamma!
    Jag tror att det är för att ni har Mozilla Firefox som webläsare, om du öppnar min blogg med Explorer istället borde det inte vara något problem. Annars fråga din son, han kan sånt här bättre än mig! =)

    Puss puss!

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, härliga bilder på en härlig tjej!! :) Filmen nedan var hemskt mysig den också! Kram från en mamma som borde gå och lägga sig men inte kunde låta bli att gå "bloggrundan" först! :)

    SvaraRadera