23 maj 2009

Utbytt??

Här sover man EN enda natt i ett annat rum för att få bättre sömn (och ja, det funkade, jag har sovit i 5,5 timme inatt!! Jiihooo! :-)) och när man kommer tillbaka till sovrummet möts jag av den här synen, brutalt utbytt av Elisabet! Humpf!



Fast misstänker att det inte fullt var menat så från min käre gubbes sida. Efter att Maja har ätit vid 5-6 tiden tar vi upp henne till våra sängar och så får hon ligga där och jollra en stund med några leksaker så behöver vi inte gå upp och starta dagen med en gång. Jag gissar att Elisabet fick agera skyddande mur så Maja inte skulle rulla runt och ner på golvet (hemska tanke!)

Nej, det här har jag då rakt inte tid med, dags för lösögonfransar, maken och fixa håret. Kulturnatta, here I come! =)

1 kommentar:

  1. Ha, ha, vilken syn!! :) Underbart!

    Vad roligt att Maja kan sitta! Precis så där var det med Tuva-Li också, en dag kunde hon helt plötsligt sitta hur bra som helst utan att vi visste hur och när hon lärt sig det. :)

    SvaraRadera