1 maj 2009

Söt som en jordgubbe!

Den här dagen har gått i lugnets tecken. Andreas är fortfarande sjuk, febern kommer och går och han ligger mest i soffan och ser ynklig ut. Dessa veka karlar! =)
En tur till Maxi har det blivit i alla fall för det var helt slut på mat här hemma och när vi ändå var där passade vi på att äta årets första mjukglass vid älven.


En småtrött liten jordgubbe


Det ska börjas i tid, Maja har äntligen vuxit i sina golfskor. Andreas berättade tidigare idag att han har en spelrätt till henne i Holmsunds golfklubb när hon blir äldre... *skratt*

Jag med mina rikedomar!


Den fina koftan och mössan har gammelfarmor stickat

Sötast i stan, ja Maja alltså! =)

2 kommentarer:

  1. Underbara Maja! En sådan där mössa har Milly också, dom är superfina!

    Vet inte riktigt vad jag lovar nu, men lägg ut filmen du för sjutton gubbar :) Jag bjur på den!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker mig allt se flera sötnosar på fotona...

    SvaraRadera