29 maj 2009

Efterlängtad vän

Idag har vi haft fint långväga besök ända nerifrån Göteborg. Kombinationen kär vän, kaffe och kaka och en massa värme och sol kan aldrig gå fel! En härlig eftermiddag blev det med mycket prat och skratt. Tack söta Jenny för besöket!!

Dessvärre vet jag inte vad jag sysslade med när jag skulle fota, inte ett enda av fotona blev skarpt =( Men de båda modellerna blev tjusiga i alla fall!


Lite reserverad till en början, måste ju känna in vad det är för någon ny som kommit hit...


Men det gick över fort, det här var ju kul!


Japp, hon får godkännt, nää bättre upp MVG, som lektant! =)

2 kommentarer:

  1. hehe, vi är allt förfina :D

    Tack för en supertrevlig eftermiddag, hoppas inte felix bajsade på hemvägen, för jag kom på att jag hade påsen kvar :( :D

    SvaraRadera
  2. Jodå, nog bajsade han allt, inne på gården precis intill en uteplats!! Piinsamt! Men som tur var hade några som grillat tidigare varit lite slarviga och lämnat några plastmuggar efter sig så med en mugg och en pinne plockade jag upp efter honom! =)
    KRAM!

    SvaraRadera