12 maj 2009

Resans höjdpunkt...

Jag hade så mycket att skriva om igår att jag hann inte komma till den allra bästa delen av resan, när jag fick komma hem till Andreas och MAJA igen!! Att kliva in genom dörren och få krama om Andreeas var grymt härligt och att få gå in till Maja och se henne sova gott. Åh, ville bara plocka upp henne och krama om henne men det gick ju inte. Som tur var vaknade hon och ville ha mat så då "tvingade" jag henne att vara vaken en liiiten stund så jag fick gosa med henne, hemsk mamma hon har va?! =)

Gårdagen spenderade jag och Maja mestadels i soffan och kelade. Jag kunde inte sluta krama om henne och Maja verkade trivas med det hela och gosade in sig hos mig och njöt av alla närhet. Vilken liten pärla hon är...


Jag lessnade på att ha henne i sin stol där hon bara slänger alla leksaker på golvet...

Så här når hon leksakerna själv när hon tappar dem

Spännande...


Det här var en bra stol mamma! =)

Det kom ett paket till mig idag, bara så där utan anledning eller förvarning! Jag blev så ivrig att jag inte hann fota det söta silvriga paketet med blå snören. Jag gick lös på pappret som ett barn på julafton! Det var gulliga mamma som visste att jag länge saknat och velat ha små underlägg att ha under glas och koppar. Det låg sex fina underlägg i paketet och jag blev jätte glad!!

Söta va?? TACK snälla mamma!!!

Jag har varit på körövning ikväll, man skulle ju kunna tro att man hunnit bli less på barbershopsång efter en hel helg med bara det men det har bara gett ännu mera mersmak! Det är sååå grymt kul!! Jag har en fantastisk kör, så många underbart härliga och duktiga tjejer!! Love you all!

1 kommentar:

  1. Hon ser väl bara FöR skön ut där hon sitter och badar i leksaker... :)

    SvaraRadera