28 maj 2009

Överlevt =)

Jag är helt slut nu, det var så många spänningar i mig inför och under tandläkarbesöket att när jag klev ut ur dörren så stod jag bara skakade och grät floder! Men trots en del hyperventilering och många tårar så överlevde jag. Ska man tänka rationellt så var det ju inte så farligt idag när det bara var en undersökning, men det är inte alltid man kan vara rationell i sina känslor. Det blir värre nästa gång när det ska lagas hål...huu! Men nu tänker jag inte tänka mer på det här för det är en månad kvar innan jag har nästa tid. =)

För att lyxa till det lite nu när jag varit så duktig har vi grillat lax och haft ungsstekta morötter och potatis, sallad och Mango Raija sås. Och till efträtt blir det ostkrokar... Så mig är det inte synd om längre! =)

1 kommentar:

  1. Skönt att du överlevde...hade saknat dig en hel del annars. Du fixaratt laga hålen, det vet jag!!!

    SvaraRadera