28 maj 2009

Nedräkning...

Tre timmar kvar.... Har försökt att sysselsätta mig med roliga grejer idag för att glömma bort det fasansfulla i eftermiddag. Jag har busat och lekt med Maja, provat alla mina nya kläder (jag och Andreas for och tröstshoppade igår=)), varit ute i solen men gick snabbt in för vi höll på att blåsa bort! Kan inte påstå att jag har lyckats tränga undan alla tankar och oron som gnager. Tack alla ni snälla för era stöttande och uppmuntrane kommentarer, det värmer verkligen! Tack Malin för tipset om stesolid, ska fråga dem om det är något de skulle kunna bjuda mig på så jag slipper hjärtklappning och hyper ventilgring... Men vet du vad, jag går faktiskt hellre igenom en förlossning om jag bara slapp borren och alla andra ondskefulla prylar de roar sig med.
Hujeda mig för tandläkare!

1 kommentar:

  1. Så du går hellre igenom en förlossning! GALET!

    Jösses, då skall jag ju sluta oroa mig för den dagen! Du är min idol!!

    Jag tror kliniken kan erbjuda både Stesolid och lustgas! Om inte så fråga efter det!!!

    Lycka till idag, Sara! HEJA

    SvaraRadera