16 maj 2009

Kan man frysa godis??

Tanken var att jag skulle till Johanna idag tillsammans med de andra i min hemgrupp för att hejja fram Sverige till vinst i schlagerfestivalen, men eftersom så många antingen gått och blivit sjuka eller helt enklelt inte kunnat komma blev det inställt. Nu står jag här med ett litet bekymmer... Vi skulle ha gottiknytis och min del var smågodis och dricka. Så nu sitter jag alltså här hemma med en JÄTTE stor påse lösgodis. Vi skulle ju vara många som skulle dela på härligheten så jag tog i ordentligt vilket jag ångrar en smula nu. Vi kommer aldrig lyckas få i oss allt godis, hjälp någon?? =) Tänkte att jag kanske kunde frysa ner det, men går det? Hur smakar upptinat godis?? Jaja, snacka om i-landsproblem!


Bilden gör inte påsens storlek rättvisa...

Jag vet att det har blivit många inlägg idag och massvis med foton, men visst kan jag få lägga upp några till...? Jag har haft kameran i högsta hugg hela dagen och det är så kul att få visa upp min lilla sötlök!


Gladskruttan

Gapa stort!

Mammas kamerafodral har många goda snören att bita på

Vem kan undgå att smälta för de ögonen??

Full i bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar