1 juni 2009

Lyxig egentid

Idag har jag fått ha en lyxig dag ensam på stan, har inget minne av att jag har haft en heldag på stan utan Maja sedan hon kom, så tro att jag njöt av att slippa vara ivägen för alla med vagnen och att kunna prova kläder utan att hela tiden titta ut och kolla så Maja är ok i vagnen. Andreas var ledig iag så han tog Maja medans jag blev bortskämd hos frissan och vart tjusig i håret. Sen blev det shopping...nästan lite väl mycket till och med. =) Maja har fått sig en ny solhatt, byxor och en body. Själv fick jag en kjol, byxor och några linnen. Det sved lite i min stackars plånbok men jag tyckte att jag var värd att få unna mig det!

För en månad sedan blev Maja fotad på Sandro och idag var bilderna klara. Tyvärr så går det inte att få bilderna via mail, så så bilderna vi får se är det ingen vidare kvallité på eftersom jag har tagit kort på bilderna. Men ni får en aning om hur fina de är i alla fall. Nu ska det bara köpas ramar och en eller kanske två tavellister, men det får nog bli en annan månad...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar