2 juni 2009

Grillparty

Ja jag vet, jag förlorar min rätt att klaga på sömnbrist när jag sitter uppe så här sent... Men jag, Andreas och Maja har haft en sån härlig kväll att jag fortfarande är helt uppe i varv. Vi har haft avslutning i hemgruppen och vi var där i full styrka, dvs 12 vuxna och 4 barn. Det blev ett grillpartaj som hette duga på det Sundholmska slottet. Det var tur att jag var strategisk när jag valde kläder för kvällen, en kjol i trikå med resår i midjan, åt så jag trodde jag skulle spricka så i ett par tajta byxor hade jag dött! =)

Det blev klassisk grilläfträtt, bananer med choklad som fått gotta till sig i ett foliefodral på grillen, ojoj så gott det är. Och vad många härliga lägerbålsminnen det lockar fram... Härliga tonårsminnen gjorde sig även påminda när vi lekte "fyra man i soffan", något som var en klassiker och lektes om och om igen på "den gamla goda tiden". =)


Trots att jag fortfarande är proppmätt vattnas det i munnen på mig när jag ser tallriken, gottigt värre! =)

Kram på dig kompis!

TACKSAM är ordet ikväll. Jag har så fina vänner, tack för att ni finns! Sitter med ett fett leende på läpparna nu och en varm och go lyckokänsla i kroppen. Det här är livet när det är som bäst!

1 kommentar: