28 juni 2009

Håller mina löften

Jag lovade visst i ett svagt ögonblick att ni skulle få se lite mer att studentdagen, så här bjuds på de lite regniga men ack så härliga festligheterna!


Grattis min son!


Det var många som ville få grattulera...


..och så oxå Maja, men det var mitt i hennes middagsvila så hon fick ligga nerpackad i vagnen i skydd av regnet


Blöt, men glad!


Jag blir så ledsen när jag ser mig själv, jag hade stått i en TIMME och gjort mig fin i håret. Jag hade så fina lockar och sminket satt där det skulle. Men en stressig färd ner till Karlsholme och en hel del regn senare ser jag ut som något katten släpat in... Jaja, jag nöjder mig med att käre bror var snygg för oss båda! =)


Mycket fotande blev det


Som sagt, många grattulationer fick han och det var inte så lite tunkt att bära på




Turligt nog var det uppehåll det det skulle åkas lövad vagn




Ett av plakaten jag slet med, inte kan jag förstå så här i efterhand hur det kunde ta sån evinnerlig tid? Fast det klart att leta fram bokstäver, ord och meningar ur tidningar tar sin lilla tid och sen tänka ut hur man ska få till det på bästa sätt... Men jag vart nöjd till slut och så även lillebror och det var ju det viktigaste!


Den ömma modern slet som ett djur med blommor, mat och disk... Tur att det var många änglar som hjälpte till!


Klart att Centha måste vara studentfin med rosett

Maja ville då rakt inte sova, det är mycket bättre att få ligga hos moster och titta på alla människor som kom och gick


Så där ja, håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar