27 juni 2009

Sommartjej


Jag har fått mitt första strandset av Mormor

och det gillar jag skarpt!

Du och jag morfar, du och jag

Kan man vara annat än glad när mormor köpt jätte fina kläder åt mig och jag får sitta och leka hos morfar? Skulle inte tro det va?! =)


Kittlar gott med gräs mot bara ben



Undras just vad det här är...

..är det ätbart...

..jodå, det funkar väl


Måste provsmaka blomman med...


..men den var visst inget god?!


Stör mig inte, jag leker!


Mamma försöker söva mig men det går jag då rakt inte med på, det finns alldeles för mycket att upptäcka och titta på!


Fast mamma har nog rätt ändå, det är skönt att få sova när man är trött...

Ps. Blommorna var plockade till DIG och ingen annan på din högtidsdag Christian! Fast mamma avrådde mig från att skicka dem upp till dig med posten...

2 kommentarer:

  1. Tack för blomman, du kan bli min personliga avsmakare om du vill ;)
    // Christian.

    SvaraRadera
  2. Åååh, så härliga bilder! Bildserien med blomman är ju bara dunderskön. Maja verkar ha en så skön inställning till livet! :)

    SvaraRadera