30 juni 2009

Klappa händerna när du är riktigt glad! *klapp klapp*

Jag har fått en hemläxa av min mormor och det är att lära mig vinka till nästa gång vi ses och det tränar vi på varje dag mamma och jag må du tro. Men tills vidare, kan det duga med att jag har lärt mig klappa händerna?? Det är nämligen något jag har blivit en riktig hejjare på!


Kolla vad jag kan mormor!

Visst är jag duktig?!

Mamma och pappa misstänker skarpt att mina tänder inte är långt borta, eller hoppas det i alla fall för det är ett fasligt dreglande just nu...

Lägg till bild
..inte för att det är något som bekymrar mig dock!
(ser du förresten vad fin jag vart i shortsen du köpte, tack så mycket för dem! )

Idag har mamma, Felix och jag tagit en promenad till Nydalabadet. Mamma såg ut att ha det lite kämpigt med oss båda men det gick ändå rätt bra. Jag bestämde mig för att ge henne en välbehövd paus så jag tog en tupplur så mamma kunde slappa, läsa bok och ta ett snabbt dopp i sjön medans Felix vaktade mig.
Imorgon ska vi visst åka på en tur till Burträsk och gå på marknaden där tillsammans med farmor och farfar och lite andra släktingar, kan nog bli kul tror jag! =)

Jag gillar min Elisabet som jag har fått från moster och morbror...

..hon är så härligt kramgo...

..precis som jag! =)

2 kommentarer:

  1. Åhhh, Jag vill också ha en sån där Elisabeth. Fast kanske då med ett annat namn ;-)
    Bubbelbubbel // "Örjan"

    SvaraRadera
  2. Snygg handföring där du Maja =)
    Kram Magda.

    SvaraRadera