7 juni 2009

Övernattning hos farmor och farfar

Vi har spenderat större delen av helgen i Vindeln, en barndomskompis till Andreas har precis gift sig och det anordnades en kompinerad möhippa och svensexa i efterhand. Fantastiskt kul var det! Älskar att få vara med och planera att luras och överaska och att sen få se de chockade minerna när de förstår vad som är i görningen! Underbart! Dessvärre var jag så klantig att jag inte kollade batterierna i kameran, så den dog efter bara några få kort blev tagna. Fast egentligen kanske det är lika bra för jag tror inte Olle (han som gifte sig) hade uppskattat att bli upplagd här i hans tjusiga kvinnokläder! Haha! Tänk er en nära på två meter lång karl, bredaxlad som få i ett linne som visar den sexiga(?) håriga magen och en genomskinlig svart blus över det, till det var det en kjol och kronan på verken en fantastisk peruk och brudslöja och naturligtvis smink! Så som sagt, Olle är nog nöjd med att det bara blev en skriftlig beskrivning av utstyrseln, eller vad tror ni?? ;)

Farmor och farfar har fått ta hand om Maja i massor, jag insåg vid tre tiden igår att hjälp jag har inte hållit i min dotter på hela dagen!! De gav henne välling på morgonen när hon vaknade och sen tog de henne så jag och Andreas fick sova ut, förstår ni hur härligt det var?! Tror det får bli många fler övernattningar i Vindeln på semestern... =)

Här bjuds i alla fall på de få kort som hann tas innan det blev soppatorsk i kameran.


Var är Maja....


TITTUT!

Förresten, är ni SÄKER på att det verkligen är sommar?? Det är inte jag...när vi åkte hem från festen på natten var det -2 grader ute! SVINKALLT när man har klätt sig i sommarutstyrsel... Det är tur att vi snart ska bege oss söder ut och få oss lite riktig sommar till mans!

1 kommentar:

  1. Bor Andreas föräldrar i Vindeln? Min syster brukar spendera en del av somrarna där, eller närmare bestämt i Kryckeltjärn, där hennes mans mormor Tora bor. Hå hå ja ja, världen är liten! :)

    SvaraRadera