24 oktober 2009

Mitt nya jag?

Det hände något väldigt konstigt igår...jag genomgick en total personlighetsförändring. Latmasken som hatar att städa fick en raketmotor där bak och for runt som en vettvilling och rensade ut i skåp, lådor, garderober, hyllor och ute i förådet. Saker lades i olika högar, tippen, ge bort och soprummet. Ju mer högarna växte destu lyckligare och mer ivrig vart jag att göra mig av med fler saker. Jag kunde inte få nog, jag satte igång tusen projekt och helt olikt mig slutförde jag vart enda ett! Resultatet blev ett mycket behagligare hem att vara i när allt "onödigt krafs" rensats bort.
Förutom det så hann jag med en hel del städning, badrummet fick sig en ordentlig genomgång, köket likaså till och med dörrar, lister och fläkten blev rena.
Andreas satt alldeles stum i soffan med hakan nere vid golvet och stirrade på mig och undrade hur det var fatt, vem jag var och vad jag hade gjort med hans flickvän?! Hahaha, men tro för all del inte att han klagade! =)


Till och med tvättsvampen i köket verkade gilla att bli ordentligt använd och sände ett litet kärlektfullt tack för det

1 kommentar:

  1. Härligt vännen!
    Vi kämpar på så gott det går här hemma, men du kan ju gärna få komma hit med lite eld i arslet ;)

    SvaraRadera