20 oktober 2009

En läckerbits fotokollage

På Hannas möhippa togs det en hel del bilder, men inte av mig som mestadels höll i videokameran. När jag nu har fått ta del av en del av det som fotades är det ett måste att dela med mig av denna läckerbit vid namn Hanna. Jag hade gärna delat med mig av två foton till...men har fått stränga order om att INTE på några villkor göra det! Så, de får ni klara er utan helt enkelt. Själv tycker jag inte att de är alls så farliga som systeryster, men det är å andra sidan inte jag som fotas... ;)

Se, njut av min vackra syster och passa på att skratta lite på hennes bekostnad, som tidigare blivit nämnt i den här bloggen är det en storasysters rättighet att retas och vara elak mot sina småsyskon... ;)
Älskar dig din lilla skitunge!!! *puss*



















Visst passar magen henne?! =) Moster, Maja vill ha kusiner!! ;)









Så här glad blev den blivande bruden när Roberts kompisar stormade in sent på kvällen och kidnappade henne

självklart skulle den numera berömda påvedräkten på


innan sovsäcken drogs över huvudet och hon blev ut buren till bilen och sedan lämnad ensam i skogen utan att veta vart hon var och dessutom duggregnade det... Med sådana vänner behöver man inga fiender! ;)

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHA!

    Härliga bilder på dig Hanna!
    Jag anar inga prydligheter här inte, jösses!!!

    Jättefian bilder Sara! Du har här med gjort min dag!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Oj, jag fick inte till namnet...
    Men det var JAG = Malin

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja det är underbara bilder på en underbar syster. =)

    SvaraRadera