4 oktober 2009

Kortis

Det är lite bloggtorka nu. Vi har det bra och mår gott här i södern men det är mycket som står på schemat mest hela tiden så min energi går åt till annat än att blogga, kanske är lite nyttigt? Eftersom vi blir här några dagar till så blir det nog fortsatt lite sparsamt med inlägg. Men lite kort om några saker som har hunnits med än så länge: ett litet 1 års kalas för Maja (med många fina presenter), ett 20 års kalas för Emma, ett stycke kyrkbesök idag där jag hoppade in och gjorde ett gästspel i kören (tyckte att det gick riktigt bra efter att bara ha kunnat vara med på en övning innan, kul som bara den hade jag i alla fall!) och nu ikväll har vi haft 52 årskalas för pappa med släkt och vänner. Sen förutom att ha umgåtts massa med moster och morbror har vi fyndat mängder med tyger och hemsydda kläder till vrakpriser (vad sägs om 5kr/m??) Livets stora bekymmer just nu är hur i hela friden jag ska få med mig alla Majas nya kläder, leksaker och tyger på tåget...resväskan var ju packad till bristningsgränsen när vi for ner... Lyxproblem! =)

Nu ska jag klämma mig ner mellan mamma och pappa i tvsoffan innan jag ska gå och lägga mig och snarka ikapp med min dotter.


Eftersom jag inte har orkat lägga in några nya foton i datorn får ni hålla till godo med ett som gammelfarmor tog på Maja i somras.

Godnatt och sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Gött!!
    Njut och ha det fortsatt underbart tills vi ses igen =)
    Hälsa alla med kramar från oss i norr!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag njuter så mycket jag bara kan! Är nyss hemkommen från farmor och farfar nu som bjudit mig och Maja på lunch *mumma* Lillskruttan ligger och sover sött i vagnen nu och jag ska följa hennes exempel och ta mig en middagslur innan jag och mamma ska ner på stan och välja ut lite garner så att mormor kan sticka lite nya koftor till Maja.
    Jag ska hälsa så gott från er alla tre. Börjar kännas som att det är dax att åka hemmåt snart för jag saknar er... =)
    Kram kram

    SvaraRadera