11 oktober 2009

Mitt allra första egna kalas!

Jag har försökt få min mamma att sätta sig och få till ett inlägg om mitt 1 årskalas hemma hos mormor och morfar och nu har hon äntligen fått tummen ur!


Dagen till ära matchade jag och moster i exakt likadana klänningar, söta som bara den var vi!


Mormor lät mig smaka på det goda fikat (Klings glass med bär)


som jag var en smula skeptisk till i början


för att sedan snabbt bestämma mig för att det smakade bläää!


Sådana här konstiga saker fick jag en mängd av, men jag förstod inte riktigt vad jag skulle ta mig till med dem...


Tur att jag kunde få lite assistans av mamma


och av världens bästa morbror! (Som jag för övrigt har kommit över min rädsla för och insett att han är en särdeles rolig kompis att leka med!)





Snörena gillade jag skarpt


Och väluppfostrad som jag är blev jag precis lika glad för ett par strumpbyxor som för leksakerna.

Så där ja, det var det det. Nu ska jag bara invänta min födelsedag och kalaset här hemma, jag har viskat i mammas öra vad jag önskar mig allra mest och ska se till att hon delar med sig av de tipsen!

2 kommentarer:

  1. Men tjena mittbena Maja!! Vilket super duper kalas du ordnade dig hos mormor & morfar =)
    Nu väntar vi bara på vår inbjudan som din mamma lovat oss, så får vi bara hoppas sen att vi kan komma på kalaset här hemma.
    Kramar tjocka tanten, christian och örjan ;)

    SvaraRadera
  2. Det ska bli så kul att få fira dig, lilla söta skitonge!

    SvaraRadera