5 oktober 2009

Jag är rik, snuskigt rik!

På en fantastisk familj och släkt, det är inte riktigt klokt egentligen och verkligen inget att ta förgiven. Jag är så innerligt tacksam att det finns så många omkring mig som slösar frikostigt med sin kärlek, omsorg och böner på mig och min lilla familj. Den lyckan och tryggheten det ger kan man inte köpa för pengar, och jag tackar Gud för att jag blivit välsignad med alla dessa underbara människor!

Jag är fortfarande lite lat och ni får än en gång nöja er med några gamla bilder som farmor delat med sig av, tagna tidigt i våras. Tiden flyger verkligen iväg, känns så avlägset att vår stora skrutt har varit en sån liten, liten skrutta.
Idag har både jag och Maja blivit bortskämda med god mat och efterätt (som alltid!=)) på lunchen, både jag och Maja har njutit storartat av sällskapet. Fyy vad det är jobbigt att behöva bo så förfärligt långt bort...önskar att vi kunde komma dit och äta lunch och mysa mycket oftare! Men destu härligare blir det å andra sidan när man väl är nere och det väl blir av. ÅH vad jag älskar min farmor och farfar, de helt enkelt underbara!! :D

Titta och njut av en liten sötlök som roar sig hemma hos sin gammelfarmor och gammelfarfar.














Goa älskade gammelfarmor!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är hemma nu!
    Vi fick just vår nya tvättmaskin installerad, så jag är lycklig och nästan fylld med ny energi.. Men bara nästan ;)
    På tisdag är Christian i Stockholm hela dagen, ska vi ses på stan då?!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns faktiskt riktigt bra att ha kommit hem, även om jag saknar mormor o morfar...
    En tur på stan på tisdag tycker jag låter toppen, såvida det inte är alltför kasst väder. I så fall får vi väl göra en schemaändring. När skulle det passa dig bäst?

    SvaraRadera