1 november 2009

På promenad

Jag har äntligen fått ett nytt redigeringsprogram till videofilmerna och det här är den första av många många fler som kommer att komma upp här. Kvallan är det lite si och så med för det är filmat med vår vanliga kamera eftersom videokamerans filer blir så stora att blogger inte går med på att lägga upp dem. Ska försöka ta tag i på nytt att byta server, men måste samla lite ork och motivation först eftersom det misslyckades så totalt sist...

Men här kommer i alla fall världens bästaste MAJA!

3 kommentarer:

  1. GULLUNGE! Vilken fart du fått! Du går lite som en gammal stapplig farbror, men det är precis så det ska va se ru! Tack för ett jättemysigt kalas!

    Kram E

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilket redigeringsprogram är det som du använder?

    JÄttefin blogg btw :)

    kram!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja hon ser faktiskt verkligen ut som en stapplig gammal farbror! =) Vi får väl hoppas att det går över med tiden... ;)

    Anonym: Kul att du gillar min blogg! =) Redigeringsprogrammet jag använder heter "Pinnacle Studio 12" Jag är inte så bekant med det än, men hittils är jag mer än nöjd!

    SvaraRadera