6 november 2009

Gaah!

Är smått frustrerad, milt sagt. När jag äntligen efter många om och men fått klart min fina film om Majas första år och vill lägga upp den här för allmän beskådan så funkar det inte. Trots att jag följde Saras goda råd och sparade filmen i ett pyttelitet format så att den borde få plats här. Nåja, tänkte jag, Youtube finns ju alltid! Sagt och gjort skapade jag ett konto och trycker glatt på knappen "ladda upp videoklipp". Tro om jag blev nåt butter när jag fick meddelandet "fel på sidan", inte gick det att ladda upp någon film där inte. Det verkar helt enkelt inte vara meningen att någon annan än jag ska få se den där stackars filmen!! Nu är jag så less att jag går och lägger mig och sover bort mitt dåliga humör.
Håll en tumme för mig att jag ska ha bättre lycka imorgon. =)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar