9 november 2009

Majas första år - del 1

Efter att huvudet blivit fullt av gråa hår, ansiktet fårat efter långvariga djupa veck, suckar, pustar, ilskna utspel, grymtningar och uppgivna utrop kommer här äntligen filmen jag pysslat så länge med - Majas första år! Jag fick kappitullera, ville inte alls behöva dela filmen i två delar, blir inte lika bra då. Men eftersom inget annat fungerar så får det bli så här helt enkelt. Ni får låtsas att de båda sitter ihop.

Se och njut av världens bästa Majsebus!




Eftersom jag tvingat spara den i ett ruskigt litet format blir bildkvallitén därefter, beklagar. Med anledning av det är jag fortfarande högst intresserad av tips, råd och hjälp att få upp filmen i sin helhet på youtube, helst i lite bättre upplösning så inte allt blir så eländigt suddigt...

1 kommentar:

  1. Ahhh... Vad fint Sara! Vilket toppenjobb tjejen!!!!! =)

    Önskar jag hade tips till dina frågor men jag förstår mig knappt på dem själv.

    Massa kramar

    SvaraRadera