9 november 2009

Desperat

Jag behöver hjälp, kan inte begripa varför det inte vill fungera, ALLA andra verkar ju kunna lägga ut filmer på youtube. Varför kan då inte jag?? Jag har helt gett upp om att få upp filmen om Majas första år här på bloggen. Det går inte, that´s it!
Men det borde vara lätt som en plätt att lägga upp den på youtube? Blir dundertacksam för alla tips jag kan få! Och ja, jag har skapat mig ett konto där så det inte det som är bekymret. Problemet är att det inte fungerar när jag klickar på "ladda upp videoklipp", det händer inget alls utan står bara "fel på sidan" längst ner till vänster på sidan.



Nog måste det finnas någon av mina vänner som besitter större kunskaper än jag i ämnet? Är det någon inställning jag måste göra? Eller finns det någon annat typ av sajt där man kan ladda upp filmer? På något sätt måste jag få ut filmen, jag vill ju visa mitt mästerverk! Låt mig i alla fall få tro att det är ett mästerverk... ;)

Som ett sista handsval, finns det någon kär vän här i Umeå som har ett konto på youtube som jag skulle kunna få komma till (när Maja och vi är helt smittfria så klart) och ladda upp filmen från er dator?

2 kommentarer:

  1. http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

    Prova uppdatera flashplayer!

    SvaraRadera
  2. TACK!! :) Det ska jag göra!

    SvaraRadera