11 november 2009

Klantig - klantigare - Sara

Jag är så bitter och ledsen på mig själv, jag och Maja har gjort stan idag. Både hon och jag njöt så det stod härliga till av att få komma ut och träffa folk igen! Jag var så nöjd över alla mina inköp, inga impulsköp utan bara sånt som behövdes. Dock upptäckte jag nu när jag kom hem att jag någonstans på vägen har tappat/glömt en av påsarna... I den fanns ett lusselinne till Maja, små änglavingar (till Maja), present till en god vän och lite småplock från Tiimari som jag skulle använda till inslagningen av presenten och grattiskortet. I runda slängar 300kr slängda i sjön! Kanske inga miljoner, men för en fattigstackare som jag känns det som en halv förmögenhet =(

Det var en faslig tur att det väntade en jätte fin överaskning här hemma på hallgolvet. Det var Majas gammelmormor som stickat en kofta och skickat upp på posten, och det var nog den finaste koftan jag sett i hela mitt liv!! Hon är MAKALÖS på att sticka min mormor! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar