13 november 2009

Glädjetåget

Här kommer det en drös bilder från gårdagens konsert med Bengan och Samuel. Jag höll på att bli stollig på min kamera för hur jag än gjorde fick jag inte ett enda vettigt kort. Jag bannade mig själv för att jag inte sett till att lära mig hur den fungerar, känns ju hel knäppt att ha en fin kamera när jag inte kan utnyttja dess kappacitet utan mestadels fotar på "auto". Kvällens räddare i nöden blev Johan, han tryckte på lite knappar, vred lite och gjorde inställningar och vips gick det MYCKET bättre!! =) Är grymt sporrad att lägga ner lite tid och energi på att lära mig alla funktioner istället för att klaga på att jag har en så dååålig kamera... Det är en än gång bevisat att det inte är kameran det är något fel på utan fotografen!
TACK snälla, snälla Johan för hjälpen!



















En liten tjyvkik på vad kvällen hade att erbjuda...
(Ber om ursäkt för stavfelet på namnet i början, såg det först när jag laddat upp filmen här och orkar inte göra om allt igen:)

Är ni sugen på att se något riktigt häftigt ska ni gå HIT, det är ett klipp från Kirk Franklings konsert i Globen där Samuel Ljungblad fullkomligt sjöng brallorna av Kirk och bokstavligen golvade honom med sin soulsprängda, makalösa stämma! Samuel är KUNG!! =)

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken konsert du varit på! Det bästa var dock att få lyssna på Kirk och Samuel i din länk. Det var nästan lika häftigt som när vi var i Globen. Kram mamma och pappa, mest glad är pappa!

    SvaraRadera
  2. Ja, den gick inte av för hackor, hur kul som helst! Fast jag är inte så lite avis på att ni fick se Kirk...JAG VILL OXÅ!! =) Ska hålla noggrann koll på nästa gång han är i sverige och se till att komma iväg och lyssna på honom då.

    Älskar er! PUSS!

    SvaraRadera