19 mars 2009

Vilken dag!

Jag vaknar och ser att det är klarblå himmel och strålande sol! Dessutom inser jag att Maja har låtit mig sova i en halvtimme längre än vanligt *jihoo*
För någon timme sedan tog vi alla tre, jag Maja och Felix en härlig promenad i vårsolen, då mötte vi ett äldre par som tyckte Felix var så söt och så började vi gå tillsammans och prata. Det visade sig att hon bott i Mariestad för länge sedan, vad världen är liten! Det var så trevligt och jag var så hjärtans glad efter vi skiljts åt. När vi kom till Ica (det behövdes köpas blöjor) blev jag ännu gladare för där stod en hel dagisgrupp och sjöng för alla förbipassarende, jätte mysigt! Jag apploderade så det sved i handflatorna! =)
Nu sitter jag här hemma och väntar på att Erika ska komma hit, så dagen bara fortsätter att bli bättre och bättre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar