1 mars 2009

Färdig!

Pust, nu orkar jag inte hålla på och fixa och dona mer med bloggen, nu är jag nöjd med den som den är. Det som går på nolltid för den som kan det här med datorer tar en hel evighet för mig... Jag borde verkligen ta tag i att lära mig lite mera och inte förlita mig på att andra hjälper mig. Och på tal om hjälp, TACK Camilla för hjälpen idag! Jag hade inte lyckats få till det utan dig.

Huga vad tiden har sprungit ifrån mig, jag som skulle göra en tidig kväll så jag orkar upp till kyrkan imorgon... Bäst att kasta sig i säng och hoppas på att John Blund kommer snabbt.

1 kommentar:

  1. Så fint det blev! Var så lite så, hjälper gärna till :) Vilken fin bild på di stumpan! Här har barnen varit på benen sen 6.15, men jag somnade om efter vällingflaskorna. Hoppas du får det trevligt i kyrkan. Kram

    SvaraRadera