8 mars 2009

Ljuva syster yster

Jag kan inte nog ofta säga vilken fantastisk syster jag har. Hur det är möjligt att ett så stort hjärta kan få plats i en så liten kropp är för mig ett mysterium. En godare människa hittar du inte och henne har jag den STORA ynnesten och nåden att ha till lilla syster.

Tack söta, gulliga, rara Hanna för de här dagarna! Det har som vanligt gått alldeles för fort, vill inte alls tänka på alla tårar jag kommer att fälla imorgon när jag och Maja ska ta bussen mot Mariestad igen. Tack och lov dröjer det inte länge tills vi ses igen, bara en månad!

Jag älskar dig gränslöst allra käraste syster!!

1 kommentar:

  1. Du är bara för rar du! Jag känner mig lyckligt lottad att ha en så underbar stora syster. Du betyder otroligt mycket för mig! Du har alldeles rätt i att helgen gått på tok för fort men den har varit underbar! Älskar dig min bästaste systeryster!

    SvaraRadera