3 mars 2009

Heja Maja!!

Igår hände det något stort med Maja, hon upptäckte att det var roligt att ligga på mage och hon insåg att man kunde hjälpa till med armarna för att få upp huvudet. Det var två stolta föräldrar som ivrigt hejade på och berömde vill jag lova! Nu på morgonen rullade hon runt till mage igen och lekte med sin nalle en stund, tills jag hör en dov duns, när jag vänder mig om ligger Maja på rygg igen!! Men hon vart ledsen för huvudet hann inte med, det var det som dunsa till mot golvet. Det är så höftigt, det händer nya saker med henne varje dag. Hon börjar bli så otroligt stor!

Det får vara allt för den här gången, jag har fullt upp med att packa och försöka plocka iordning lite här hemma. Sen måste jag sy upp ett par byxor oxå innan vi får huset fullt av kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar