7 mars 2009

Äntligen hemma hos moster!

Det har hänt så mycket de senaste dagarna att jag vet inte ens vart jag ska börja. Har egentligen inte tiden att sitta och blogga så länge nu ändå. Jag lovar att ge ordentliga uppdateringar för allt som gjorts när jag kommer hem till Umeå igen och ska sätta in mängdvis med bilder.

Just nu sitter jag hemma och Hanna och Robert och njuter av att ha tillgång till en dator igen *beroende* Jag och mamma lämnade med tårar som trillade mormor och morfar i Växsjö tidigare idag och för ett par timmar sedan hämtade Hanna mig på tåget. Jag fick visserligen en bamsekram men sen var jag föga intressant, det var en viss liten fröken Maja som stod i fokus.

Nej, nu hinner jag inte med det här längre, melodifestivalen here I come! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar