26 augusti 2007

Slut semestrat för i år

Är en helt klart bättre dag idag! =) Och det trots att min semester tog slut idag, har jobbat mina första tre timmar och är hemma nu på lunchen. Kändes riktigt bra att få komma dit igen och träffa A o de andra assistenterna, trivs verkligen på jobbet! Sen var det helt ljuvligt att få träffa Fredde igen, min "jobb-flört" vi brukar sitta ute i trädgården och kelas o pussas i massor *skratt* Ska väl förtydliga att Fredde är en HUND, hehe. Han är så underbar, är så kär i honom. Fast min hund är nog allra bäst ändå... han ligger på mina fötter just nu och gryr och rycker lite i sömnen, jagar väl nån söt tik i drömen eller nåt ;)
Mina ögonlock känns väldigt tunga nu, ska ta mig en liten middagslur innan jag måste ge mig iväg till jobbet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar