7 augusti 2007

Hittat present nu

Jag släpade ner mig på stan till slut idag ändå, och jag tror att jag har hittat en riktigt bra present till Hanna. =) Var en mindst sagt spännande shoppingtur kan jag säga. När jag var inne på MVG Gallerian så började det tuta nåt hemskt och sedan en röst "Viktigt meddelande, viktigt meddelande. Brand har utbrutit i byggnaden, lämna byggnaden omedelbart!" Gisses så nervös man hann bli, blev en lätt panik bland alla och en väldig ström ut på gatan. Det kan inte varit så allvarligt eftersom alla kunde få komma in efter ett tag igen, men lite otäkt var det allt ändå.

Min hals är en smula bättre nu, den är inte lika svullen och hes längre, men ont gör den fortfarande. Dessvärre så har jag mått illa lite till och från i eftermiddag, hoppas det bara beror på att jag är lite trött.... Det är bara skit med mig idag =/

Nej, Felix sitter nedanför mig och frustar nu, det är HÖG tid för hans promenad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar