4 september 2007

Vardags lunk

Nu är vardagen igång igen och jag måste säga att jag njuter av det. Gillar när rutinerna kommer tillbaka och det blir lite ordning och reda =)
Är ensam just nu för Andreas är iväg på golf RM i Nyköping, han har varit borta sedan i söndags och kommer inte hem förren imorgon kväll, är så tomt och tyst här utan honom... Gillar inte alls när han inte är hemma! Fast det är väl inte så dumt att få vara utan varandra några dagar ibland och sakna varann lite. Då tar man varandra inte lika lätt för given.
Är en smula trött, slutade jobba kl nio i morses och jag har inte vilat nåt än, har istället fixkat på vår nya lilla tvmöbel som jag och andreas har snickrat ihop. Jag har slipat spacklet på morgonen och målat så om det inte blir flammigt när det torkat så är den ÄNTLIGEN klar!!! Har ju bara tagit en hel sommar.... =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar