9 augusti 2007

Är dödligt less...

...på att vara sjuk nu! Hade feber imorse så det blev till att avbryta arbetspasset vid lunch, orkade knappt stå upp. =( Tur i alla fall att det finns gulliga vikarier som ställer upp i vått o tort!
Känns ju inte så lovande med min hemresa imorgon kväll...vi får väl se hur jag mår då eller om jag ska behöva skjuta upp den. *ledsen*
Gjorde ett tappert försök att gå på Nolia mässan igår, men det gick sådär. Det var löjligt varmt ute och jag bara snörvlade och hostade hela tiden. Orkade inte alls shoppa nåt, till Andreas lycka ;) Eller jo, en namnbricka till Zenta blev det ju förstås, hon (eller är det mor o far??) har ju slarvat bort den gamla.

Nej, nu är det dax att lägga sig ner igen och tycka riktigt synd om mig själv....och hosta, och snörvla, och nysa, och låta ögonen rinna och ha förkylnings ont i hela kroppen... Förstår ni så ynklig man kan vara?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar