12 augusti 2007

Mariestad!! =)

Med nöd och näppe så klarade jag mig igenom tågresan hem till Mariestad. Det var snorigt värre och till råga på allt åkte jag på nåt skit med magen med, så igår när jag kom fram vart jag sängliggandes med magknip hela dagen. =(
Men nu, tack ock lov, mår jag riktigt bra!! Har först varit i kyrkan på förmiddagen och lyssnat till en barndomskamrat som predikade. Sen for jag hem och tog en tupplur medans mor och far övade med kören och efter det for vi allihop till Bäcken. Min mor är såå duktig på att sjunga, hon och en annan kvinna sjöng duett så jag fick gåshud på kroppen.
Nu ikväll har vi haft en riktigt mysig familjekväll, vet inte när vi allihop var samlade sist, lääänge sedan! Vi har suttit en lång stund uppe i Joppes rum och lyssnat på inspelningar som en kompis (Valle) till honom gjort, GRYMT duktig musiker!! Sen har ju min "lilla lilla" bror skrivit en låt, både text och musik och spelat in den i Valles studeo. Snacka om att man blir stolt i storasyster-själen, han är ju läskigt duktig den där ungen!! =) Med hans tillåtelse kanske jag kan lägga ut hans låt här, för den är verkligen värd att höras om och om och om igen... *ler*

Tänk att man kan ha en sån härlig familj, älskar de alla så oerhört mycket!! Nog för att vi kan gräla och träta på varann men när vi visar oss på vår goa sida allihop har vi det nåt alldeles fantastiskt kul ihop.
Klockan är alldeles för mycket nu så jag ska inte bli så långrandig. Tar bara och bjuder på några glimtar från idag.


Hanna i sitt esse när hos busar med vovvarna!

Två hungriga doggar

Mamma som ALDRIG blir fin på kort fick till ett kalas kort! =)

Vet inte om jag behöver skriva nån kommentar??

Käraste brodern

Ehum...borde man visa sånt här?? Mamma: "Neej inte idag, snälla inte idag igen!!" *skratt*

Kramkalas, eller Hanna ville att det skulle vara det i alla fall ;)

Felix är på tok för snäll, finnar sig i allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar