10 augusti 2007

Aningens bättre

Jag tror att jag är liiite bättre idag, eller så är det att jag VILL vara bättre som det känns så... En klar förbättring är iaf att i natt är första natten sen jag blev sjuk som jag har fått sova utan att vakna av att jag hostat och snorat. Men febern består, det är inte så farligt mycket feber, men för några timmar sedan hade jag tagit två alvedon och sen tog jag tempen och då stod den på 38 grader...inte så bra kanske.
Har gjort lite nytta idag ändå, Felix har ju kommit hit från Vindeln idag och han hade massvis med tovor så jag har gjort en ordentlig pälsvård och klippt hans klor. Måste ju göra honom fin ifall att vi far hemåt ikväll.
Nej, har inte tid att sitta här mer nu, måste laga mat, åka ner på stan och köpa mitt minneskort till kameran som är undanlagt till idag och svänga in på apoteket och köpa mer näsdukar, nässpray och host medicin. Sen måste jag sätta igång med packningen. *pust*

2 kommentarer:

  1. Så du är också sjuker? Eller rättare sgat, på bättings väg?! Finns det ngt värre än att vara snorig o febrig på sommaren? Gav dig en tanke igår när jag o lias var o badade i "din" sjö med ett par kompisar. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, det har varit sååå synd om mig, du skulle bara veta! *skratt* Det är verkligen ett öde att vara sjuk på sommaren, få saker som är värre... Men nu är det slut på klagovisan för jag är "bara" lite snorig nu! *lycka*

    SvaraRadera