7 augusti 2007

Myntets baksida...

Nog för att det var helt underbart igår, men så här dagen efter undrar man ju om det var värt det... Jag har nämligen blivit dunder förkyld, min hals har svullnat upp så jag knappt kan svälja och är ordentligt hes. Är inte så farligt snorig, tack och lov (än ska jag väl säga...), men huvudet bankar på. Det är synd om mig!! =(
Det var tydligen inte bra att sitta och bli stekande varm i solen och sen bada länge och mycket i ett kallt hav. Är det inte typiskt att nu när man äntligen har några dagars sol och värme så kan jag inte åka ut till stranden idag. Blir till att ligga hemma och försöka kurera mig. Har skickat Andreas till Apoteket för att köpa alvedon och halstabletter. Är ju helt beroende av min röst på jobbet, om jag inte kan prata så kan inte A göra sig förstådd. Så vill det sig illa måste jag sjukskriva mig på torsdag och det vill jag INTE!!! Jaja, ingen ide att ta ut ngt i förskott. Jag får minnas gårdagen och hur underbart härligt vi hade det och hoppas på att min förkylning ger med sig snart.
Jag som var tvungen att fara ner på stan idag och fixa en present till syrran med, kanske jag mår en smula bättre i eftermiddag och kan ta mig ner en stund. *sucka*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar