19 augusti 2007

Dumma dumma dumma....

När ska jag lära mig??! Andreas var trött rätt tidigt ikväll och gick och la sig mendans jag stannade kvar uppe för att se en film, en thriller. Så nu sitter jag här uppskrämd och dan och måste ut i mörkret för att gå med Felix. Vet att jag skulle kunna väcka upp Andreas men känner mig ju såå fånig! Jag veeet ju att jag inte klarar av att se otäcka filmer och ännu mindre se dem nattetid ensam. Jaja, det är bara bita i det sura och rycka upp sig och försöka tänka förståndigt att det är inte farligt att gå ur bara för att det är mörkt!
*suck* Jag borde sovit för länge sedan...lär ju ta ett bra tag nu innan jag har varvat ner...
Dumma, dumma, dumma Sara...!!

3 kommentarer:

  1. Hej Sara! Tjusig blogg!! Kul att kunna följa ditt liv på det här sättet! Hoppas du överlevde din nattliga promenad. Om det är någon tröst så har jag lika svårt som du att lära av mina misstag...:) Ha en härlig dag!! Kram, Sara (L...)

    SvaraRadera
  2. Heej! Kul att du kikade in =)
    Jodå, nog överlevde jag promenaden igår, även om pulsen var rätt hög *skratt*
    Ha det bäst vännen! Kramar S

    SvaraRadera
  3. Hehe, det ser en smula skitzofrent (eh,stavas det verkligen så??) ut, men det är faktiskt inte jag som skriver till mig sjänv! ;)

    SvaraRadera