24 augusti 2007

Djupa suckar

Felix ligger med huvudet på tröskeln till ytterdörren och suckar, "farfar" Börje har varit här och Felix saknar honom.
Själv har jag en vansinnigt tråkig och allmänt kass dag... Vissa dagar hade det varit trevligt att ha framspolningsknapp på så man kan bli av med dem fortast möjligt. Och det känns ju inte roligare för att jag bara har en dags semester kvar, ett tag längtade jag nästan efter att börja jobba igen, men just nu känns det inte alls så. Ett HELT år tills nästa semester....känns drygt!! Nej är nog bäst jag slutat skriva nu innan jag dränker mig själv i självömkan, ser att klockan är 19.30 nu med och då börjar Amerikas funniest homevidios och det brukar ju alltid pigga upp en lite. Ett skratt förlänger ju livet sägs det, kan det förlänga semestern med tro...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar