18 augusti 2007

Ljuva moder jord


Visst är naturen alldeles fantastiskt vacker?? Man borde ta sig tid att stanna upp och bara njuta ibland av all dess prakt. Blommorna kommer från mamma och pappas trädgård. Dessvärre är jag såå dålig på blomnamn att jag bara kan säga att den rosa blomman är en stockros, de andra måste jag återkomma om vad de heter...
Jag och Andreas känner lugnet idag efter en sen kväll igår. Vi satt hemma och grillade först och sedan tog vi bussen ner till stan och satte oss på Bishops ute servering och hade det hur skönt som helst! Efter ett tag mötte Mats upp och vi satt och snackade gojja till sent in på små timmarna, då blev det ett stop på Max först och sen bussen hem. Trots att sommaren snart är slut så var det faktiskt min första ute kväll för i sommar, är bara att hoppas att vädret håller i sig ett tag till så man kan hinna med EN till kväll på nån ute servering innan hösten kommer! =)

1 kommentar:

  1. Hej Sara! Nu har jag spanat in din blogg. Vad duktig och flitig du är med skrivandet! Att du dessutom orkade dig igenom mitt senaste inlägg var ju en bravad bara det! :) Är alltid lika trevligt att träffa jobbgänget, vi blir färre och färre, men fortsätter vi föda barn i den här takten ska det nog gå bra :) KRAM Elina

    SvaraRadera