16 augusti 2007

Hem ljuva hem

Hur härligt det än må vara att komma hem till Mariestad så är det nästan ännu skönare att få komma hem till mitt eget igen. Ha min älskling nära mig och få sova i min egen säng. Fast det var inte kul att säga hejdå igår, förstår inte vad som hände, brukar inte gråta och tycka att det är jobbigt att lämna familjen annars. Men igår grinade jag som ett litet barn och ville inte alls behöva skiljas från dem.... Men som Hanna sa, det är ju tur att man har en familj som är värd att gråta över! =) Och hon har så rätt.
Sitter nu och lyssnar på Joppes låt, den är helt sjukt bra! Men jag har ångrat mig, tänker inte ens fråga om jag får lägga ut den här. Är lite rädd att nån kan sno den och säga att det är deras låt om jag lägger ut den för allmän lyssning. Är ni nyfiken så hör av er så kan jag maila den istället.

Nää, nu lockar det med en dusch och sen tror jag att jag ska försöka sova en stund. Det tar på att sitta på tåget i drygt 13 timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar