6 augusti 2007

Kräftan Sara...

Är knallröd över hela kroppen ikväll... Men jag klagar inte det mindsta för min älskade sol och värme ha kommit tillbaka! *lycklig* Jag, Andreas och Felix har varit vid Norrmjöle havsbad och solat och badat hela dagen, helt fantastiskt underbart!!! Tur att det var rätt långgrunt, annars hade det nog varit vääldigt kallt i vattnet, men nu var det faktiskt skönt. Till och med Felix badade en del men det var efter en hel del övertalning och trugning. Badkruka! Ehum, ska matte säga som det tog MINDST en halvtimme för att doppa sig... *skratt*
Felix är helt utslagen nu, det tog på att leka med hundkompisar på stranden och att leta i sanden efter goda pinnar att tugga på. För att inte tala om hur jobbigt det var att hela tiden måsta hjälpa husse hitta sina fötter! Andreas grävde ner sina fötter i sanden och det gillade inte Felix alls så han var och grävde upp dem hela tiden. Hihi

Egentligen hade jag o Andreas tänkt grilla ikväll, men vet inte om krafterna räcker till det, framförallt Andreas är rätt trött nu efter att ha jobbat 5 nätter på raken och en hel strand dag och nu är han på golfbanan och tränar lite. Vet en gubbe som kommer däcka framför tvn ikväll!

Har ett bekymmer....och ett ganska stort sådant dessutom! Syrran fyller år snart och jag har inte den mindsta aaaaning om vad jag ska köpa till henne. Hur lätt är det när hon säger att "jag har allt" och "jag blir glad för vad som helst" *suck* Tycker mycket bättre om brorsan just nu, han vill han pengar insatt på sitt konto, perfekt!! =) Nåja, ska väl kunna hitta på ngt bra, får försöka ta mig ner på stan imorgon och reka lite. Jag är MYCKET tacksam för tips på vad man kan köpa åt en 21 åring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar