2 augusti 2007

Fullt upp

Har varit en låång dag idag. Gick upp rätt tidigt för att kunna fara ner på stan tidigt och norpa åt mig en drop in tid att klippa mig. Men morgonbestyren tog sin lilla tid så när jag kom ner på stan kl 10.50 så var alla tiderna för dagen redan uppbokade och jag hamnade på reservlistan. Trodde inte att jag skulle kunna få ngn tid så jag gick en bra stund på stan istället och shoppade två grymt snygga toppar och lite annat smått o gott.
For hem kl tre och gick ut med vovven och skulle just till att börja med maten då de ringde från Salongen och sa att jag kunde få klippa mig. *jiihooo* =) Hanns inte med att göra någon mat så åkte ner på stan och åt en sallad och blev snygg i håret, sen blev det ett stopp i mataffären på hemvägen och nu är klockan snart sju och jag har precis kommit hem.
Dessvärre kan jag inte ta det lugnt än, måste laga mat så jag har matlåda tills imorgon och Felix behöver duschas *sucka* Jag är ju helt slut redan nu... Men ska inte klaga har haft en jätte mysig dag och är på strålande humör. Ända molnet på himlen är att jag inte får ha min älskling i min säng inatt för han ska jobba. Tur att jag har Felix att gosa med!!
Nej, har inte tid med att sitta här längre. *back to work*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar